ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
Α) Μπορείτε να την κάνετε ηλεκτρονικά μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος www.greenmall.gr. Αυτό είναι το καλύτερο και το ασφαλέστερο, γιατί δεν δημιουργούνται λάθη στην παραγγελία σας.
Β) Μπορείτε να την κάνετε τηλεφωνικά στα τηλέφωνα που είναι γραμμένα στο πάνω μέρος του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Σε αυτήν την περίπτωση θα ήταν καλό να έχετε τους κωδικούς των προϊόντων για διευκόλυνση.
Εάν το προϊόν που επιθυμείτε είναι άμεσα διαθέσιμο, σε 2-3 εργάσιμες μέρες. Συνήθως ο μεγαλύτερος όγκος των παραγγελιών φεύγει από εμάς Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη.
Κάθε εβδομάδα προστίθενται καινούργια φυτά και προϊόντα στο κατάστημα μας, συνήθως την Παρασκευή ανεβαίνουν στο ηλεκτρονικό κατάστημα και αποστέλνονται την Τρίτη.
Τα έξοδα αποστολής εξαρτώνται από το βάρος και τον όγκο του προϊόντος για αυτό και φτιάξαμε το ηλεκτρονικό μας κατάστημα με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε με το που βάλετε ένα προϊόν στο καλάθι και πατήσετε το κουμπί αγορά σας δείχνει αμέσως τα μεταφορικά. Ελάχιστη χρέωση μεταφορικών 3 ευρώ. Δεν υπάρχουν δυσπρόσιτες περιοχές και για όλη την Ελλάδα είναι το ίδιο.
Αποστολές προϊόντων γίνονται σε όλη την Ελλάδα και σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Το κόστος της αντικαταβολής είναι 2 ευρώ.
Σε ευπαθή προϊόντα για παράδειγμα (άνθη, φυτά) και σε παραγγελίες άνω από 50 ευρώ η αντικαταβολή δεν υποστηρίζεται.
A) Με χρήση πιστωτικής-χρεωστικής κάρτας
Β) Με PAYPAL
Γ) Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό μας. Η παραγγελία σας θα προχωρήσει μόλις επιβεβαιωθεί η κατάθεση. Παραγγελίες οι οποίες δεν έχει γίνει επιβεβαίωση πληρωμής εντός 3 εργάσιμων ημερών ακυρώνονται αυτόματα. Ακολουθούν παρακάτω οι τραπεζικοί μας λογαριασμοί:
Τράπεζα Πειραιώς: GR78 0171 1850 0061 8502 0011 663
Εθνική Τράπεζα: GR11 0110 4400 0000 4400 0279 792
Alpha Bank: GR40 0140 9210 9210 0200 2016 858
Eurobank: GR42 0260 1920 0005 6020 0407 147
Όνομα δικαιούχου: ΔΟΛΑΠΤΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Δ) Με αντικαταβολή ( Μόνο με μετρητά στον κούριερ και σε συγκεκριμένα προϊόντα)
Οι συναλλαγές σας είναι απόλυτα ασφαλείς.
Όλα τα προϊόντα μας έρχονται άρτια συσκευασμένα και τοποθετημένα. Κατά την παραλαβή του δέματος σας εάν δεν είστε σίγουροι ή έχετε αμφιβολίες για την κατάσταση θα πρέπει να ανοίξετε το δέμα στην Courier για να επιβεβαιώσετε την κατάσταση του.
Σε περίπτωση που το δέμα έχει πρόβλημα και έχει ανοιχθεί στην Courier τότε αμέσα επιστρέφεται και σας στέλνουμε ξανά την παραγγελία.
Σε περίπτωση που έχετε παραλάβει το δέμα σας, έχει ανοιχθεί σε δικό σας χώρο και θέλετε να επιστραφεί, τότε θα πρέπει να επιστραφεί στην αρχική του κατάσταση. Αυτό σημαίνει ότι το φυτό θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση και ποτισμένο. Σε περίπτωση που έχει μαραθεί, σπάσει, κλπ δεν θα γίνεται δεκτό. Εάν την επόμενη ημέρα το πρωί δεν σας έχουν καλέσει και δεν είστε σε νησί ή Κρήτη παρακαλούμε να μας καλέσετε άμεσα για να ελέγξουμε που βρίσκεται η παραγγελία σας.
Έχετε δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερολογιακό ημερών χωρίς συγκεκριμένη αιτία αρκεί το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία. Στην περίπτωση επιστροφής τα μεταφορικά τα χρεώνεται ο πελάτης. ΔΕΝ γίνονται επιστροφές σε ευπαθή προϊόντα, όπως ανθισμένα φυτά ή παραγωγή κατά παραγγελία.
Οι αποστολές των προϊόντων γίνονται μόνο με εταιρίες ταχυμεταφορών κούριερ με ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ και συγκεκριμένα με ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ και ΕΛΤΑ ΚΟΥΡΙΕΡ ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ.
Επειδή επεξεργαζόμαστε άμεσα τις παραγγελίες και τις περισσότερες φορές η αποστολή γίνεται την ίδια ή την επόμενη μέρα, αυτό πρέπει να γίνει πολύ άμεσα στα τηλέφωνα που έχουμε προαναφέρει και εφόσον η παραγγελία δεν έχει φύγει από εμάς.
Ελέγξτε εάν το emailσας το έχετε συμπληρώσει σωστά, δείτε και στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία σας. Διαφορετικά επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά ή μέσω email.
Ελέγξτε εάν όλα τα παιδία στην φόρμα παραγγελίας είναι σωστά ειδάλλως κάποιο προϊόν δεν είναι διαθέσιμο. Συνήθως υπάρχει σήμανση με αστεράκι όταν ένα προϊόν δεν είναι διαθέσιμο.